poniedziałek, 6 maja 2013

Skrzydła motyla *.*

Po prostu nie mogłam się oprzeć żeby go mieć. Kilka tygodni temu widziałam go w tv, reklama jak każda inna. Kątem oka zerknęłam na tę reklamę i moja pierwsza myśl: "Co do cholery ma motyl wspólnego z tuszem...?" No nic czasem tak bywa. W Rossmannie zobaczyłam to cudo na żywo i nie mogłam się oprzeć! A o czym mowa? 


L`Oreal, False Lash Wings Mascara ok. 56 zł. *.*
Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:
- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,
- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.
Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości.

Foto przedstawia moje mizerne rzęsy. 


Pierwsza warstwa i efekt jest bardzo zaskakujący. Kolejna jeszcze bardziej pogłębiła efekt wydłużenia i pogrubienia rzęs.
1 warstwa
1 warstwa
 Poniżej widać jak oko wygląda po nałożeniu kolejnej (2) warstwy wraz z drugim nie pomalowanym okiem. 

2 warstwa

2 warstwa
 Zdjęcia robione łokciem stąd ta niemalże idealna jakość ;) 

Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy co dalej. 

2 komentarze:

  1. Patrząc na te zdjęcia aż sama pobiegnę zaraz do sklepu :D
    A już myślałam że mojej żółtej Meybelline nic nie pobije

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mega jest ten tusz :D ale test zrób czy się nadaje dla Ciebie i czy Ci się podoba :)

      Usuń

Proszę o wyrażanie swojego zdania z szacunkiem dla czytających :)