czwartek, 23 maja 2013

Zakupy- dla mnie powinny być zakazane ;)


Witam dawno mnie nie było, trochę zakupowe szaleństwo mnie wciągnęło ;)   

Nie jestem zakupoholiczka prostu się nazbierało :-) znalazłam fajny sportowy stanik z H&M, niestety ale nie z SH tylko nich ze sklepu. Chodzenie na basen i trzymanie się motta "mniej żreć i więcej się ruszać" skutkuje xD Rok temu H&M nie miał zbyt wielu ubrań na mój rozmiar a teraz jestem zadowolona coraz bardziej siebie. Stanik jest w rozmiarze M a kiedyś nosiłam sportowy stanik XL :-)  Cena 79,90zl.






 Któreś soboty wybrałam się z D. na małe zakupy w SH i oto moje zdobycze. Ceny każdej rzeczy nie znam ponieważ kupowaliśmy wszystko razem.
 
W tym sweterku zakochałam się od razu i miałam nadzieję że będzie na mnie wyglądał jako tak i się nie myliłam ;)






Bluzeczka bardzo przewiewna podkreślająca biust i jednocześnie zakrywająca za duży jeszcze brzuszek ;)







Sukienka także zakupiona w SH w której wg kilku osób wyglądam przyzwoicie. Cena 4 zł.




A tym spodenkom nie mogłam się oprzeć, są po prostu mega. Może są trochę tandetne ale z opalonymi nogami wyglądają całkiem spoko.Cena 19,99 zł.






 Wiem że już mam mnóstwo ubrań ale skoro schudłam no to dlaczego nie ;) 

 C&A koszt jednej to 14,90 zł. Uniwersalne i pasujące do większości moich bluz. 








Byłam razem z moim D. w Łeba Parku i na miejscu skusiłam się na śliczną fioletową bluzę w której D. stwierdził że wyglądam bardzo ładnie. Reebok 99 zł. 







W prezencie dla teściowej na dzień matki dorwałam parę fajnych rzeczy.

 Pierwszą rzeczą jaką dorwałam to zestaw 2 pięknych kosmetyczek za jedyne 10 zł w SH, praktycznie nowe! :D









Z kolei w New Yorker znalazłam bardzo stylowe etui przeznaczone do okularów przeciwsłonecznych. Bardzo się jej przyda, ponieważ ostatnio kupiła sobie parę a nie ma w czym nosić. Ja niestety ale ze swoją wadą nie mogę nosić przeciwsłonecznych, ale mam za to bardzo fajne oprawki na co dzień nie tylko na słońce ;) Cena 9,95






Najbardziej jestem zadowolona ze spodenek z C&A w rozmiarze 42 (!) tak tak :D a w grudniu '12 kupowałam 44/46 u nich spodnie... Krótkie spodenki idealne na obecną pogodę. Cena ok. 70 zł.










 Kolejny nabytek z C&A dżinsowa bluza która pasuje do dwóch koszulek które mam z tego sklepu. Do tego co mam już w swojej szafie również pasuje ;) Bardzo dobrze się czuję w tego typy koszulach. Rozmiar 40 :D Cena 99 zł.








Uff trochę się tego nazbierało :) Jeszcze jest parę rzeczy ale więcej 'grzechów' nie pamiętam ;) 
Od dziś w Rossmannie cała kolorówka i kosmetyki do pielęgnacji - 40% od ceny podstawowej. W najbliższej notce opiszę co takiego dorwałam na tej wyprzedaży. 




1 komentarz:

  1. Ja właśnie przez tą przecenę musze omijać Rossmanna szerokim łukiem by nie wynieść wszystkich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o wyrażanie swojego zdania z szacunkiem dla czytających :)